marți, 29 mai 2012

Prima lecție despre culori

primavara


Astăzi am învățat despre culori și este primul nostru proiect cu lipici și foarfecă. Ideea ne-a venit de aici , mulțumim Camelia pentru inspirație.

Materiale necesare - hârtie colorată, lipici, foarfecă și multă răbdare.

La început am trasat linii pentru ghidaj și apoi am trecut la treabă.Este un proiect destul de mare pentru un copil de 2 ani și Ana după 20 de minute de lipit nu a mai avut răbdare așa că am renunțat și am continuat a doua zi. După ce am terminat curcubeul am decupat doi nori din hârtie albă și gata !

primavara

Ana a fost foarte încântată de rezultatul final și a repetat toată ziua culorile chiar dacă era foarte greu pentru ea sa spună indigo. În prezent micul proiect este pus la loc de cinste în ramă, la ea în cameră pe perete și arată super.

Ana - 2 ani si 9 luni

5 comentarii:

  1. Ioana, printesa Ana, curcubeul vostru este de vis!
    Felicitari din tot sufletul, imi pare foarte, foarte bine sa va cunosc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru inspiratie si va mai asteptam pe la noi

    RăspundețiȘtergere
  3. E mult mai bine, spre deosebire de jucatul pe calculator!!! Felicitari, ai o minuatie de copil.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat....Un inger de fetita a pus culoare linga culoare aducind curcubeul fericirii in casa si inima mamicutei...pe aici trec si eu si inteleg ce se petrece in inima unei mame, cita mindrie de fericire poate incapea in ea....Bravooo!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Amalia pentru cuvintele frumoase si sunt total deacord cu tine, in fiecare zi prin tot ce face Ana imi aduce multa fericire si nu as putea sa imi imaginez viata mea fara ea.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...