marți, 19 februarie 2013

Copacul pictat cu degetele


De doua saptamani Ana ma intreaba in fiecare dimineata daca a venit primavara.
La inceput i-am raspuns doar nu (este inca februarie) si cum ea nu a fost multumita de raspuns i-am explicat frumos ca, atunci cand o sa vada copacii infloriti va fi primavara. A stat ea si a gandit putin iar raspunsul ei a fost dar mami, flolile nu clesc in copaci si eu m-am blocat.
 Asa m-am hotarat ca primul nostru proiect de primavara sa fie un copac inflorit pictat cu 
ajutorul degetelor care a iesit asa de frumos incat l-am pus in rama.

primavara

Materiale necesare: culori roz si verde (acuarele, tempera sau acrilice), 
sablonul copacului care se gaseste aici.

Este foarte simplu de facut: am descarcat copacul, am adaugat numele printesei si data in Photoshop si apoi am listat pe o foaie A3. Daca il listam pe o foaie mai mica erau prea mari amprentele ei.

Primavara

Totul a durat maxim 15 minute, Ana a inceput sa picteze cu roz apoi a continuat cu verde pentru frunze. 
S-a umplut de culoare pe fata, pe hainute si pe masa dar i-a placut mult si rezultatul a fost pe masura.

primavara


Va pupam, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 6 luni)

4 comentarii:

  1. Foarte frumos a iesit....acest tablou l-am facut si noi, acum se asteapta sa fie inramat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ati facut si voi, este o amintire frumoasa

      Ștergere
  2. de unde pot descarca copacul. pe pagina mentionata nu l-am gasit. multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că nu mai este disponibil copacul la adresa respectivă, poţi încerca să cauţi pe google cuvintele: wedding fingerprint tree, şi gaseşti o mulţime de copaci de genul.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...