Inimioare din hartie

miercuri, 13 februarie 2013


Maine este Sf. Valentin sau Ziua Indragostitilor cum vreti sa ii spuneti si pentru ca este o sarbatoare frumoasa despre iubire, noi ne-am hotarat sa facem mici cadouri pentru persoanele pe care le iubim. Ana a vrut sa ii daruiasca "un cadou la buni, pentru ca o iubesc" asa ca am facut betisoare pentru flori si o ghirlanda din inimioare de agatat la geam.

Materiale necesare: Spuma de ras, culoare tempera rosie si roz, pensula, hartie alba si rosie,
lipici, sfoara alba, foarfeca si o tavita de plastic. Am mai folosit si doua fundite albe.

Am pus spuma de ras intr-o tavita de plastic si am intis-o bine cu o lingura. Spuma nu trebuie sa fie foarte groasa, un centimetru maxim doi. Am pus tempera rosie si roz din loc in loc peste spuma, iar Ana a amestecat incet cu o pensula subtire.

ps: am amestecat cam mult si nu s-au mai vazut bine culorile, ideal ar fi sa ramana urme lungi de culoare in spuma.


Inimioarele taiate din hartie alba le-am pus in spuma si Ana le-a presat bine. Apoi le-am scos pe o foaie de hartie si le-am lasat putin la uscat, 2-3 minute. 


Cu un liniar Ana a luat spuma de pe inimioare si a ramas un model dragut pe hartie.
Nu tebuie apasat tare, doar usor pentru a lua excesul de spuma.


Imi pare foarte rau ca nu ne-au iesit chiar cum trebuiau dar sunt frumoase si asa, modelul seamana cu marmura. Pana s-au uscat inimioarele noastre, am taiat si restul de inimioare din hartie rosie. 
Ana le-a lipit pe toate grupate una alba una rosie si apoi le-am lipit pe o sfoara de raife alba.


Pentru buni am facut un ornament de pus la flori. 
Pe un bat de bambus Ana a lipit 2 inimioare iar la sfarsit am legat o fundita alba si gata.


Va pupam, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 6 luni)

2 comentarii:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...