vineri, 29 martie 2013

Jocul cu plastilina


Am inceput de curand sa exersam din nou formele geometrice. De data asta invatam si forme mai "complicate" pe care Ana nu prea le poate pronunta :)) cum ar fi hexagon (excagon) si romb (pomb).

Materiale necesare: Planse cu forme (descarca plansele la sfarsitul paginii) si plastilina colorata



Iubesc plastilina Play-Doh pentru ca miroase foarte frumos, este foarte moale si nu pateaza iar modelarea ei este un joc care stimuleaza imaginatia, creativitatea si indemanarea dar cel mai important aspect este dezvoltarea motorie fină foarte importanta pentru varsta ei.

Plansele sunt foarte bune pentru a exersa formele geometrice dar si culorile, eu le-am printat pe hartie normala si le-am laminat pentru a fi mai rezistente si pentru a nu se lipi plastilina de ele.


Ana a fost foarte incantata de idee, am facut toate formele de doua ori, cel mai mult i-a placut sa faca un "salpe" din plastilina. O sa mai fac in curand si alte planse pentru plastilina, am o multime de idei.




Va doresc o zi plina de veselie, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 7 luni)

3 comentarii:

  1. Am descarcat si eu plansele pentru Petru, multumim! El inca nu se joaca asa de "structurat" cu plastilina, dar cred ca pot folosi imaginile pentru a-l invata sa recunoasca mai multe forme geometrice.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...