sâmbătă, 2 martie 2013

Martisoare din hartie

martisoare din hartie


De 1 martie am vrut sa facem martisoare pentru prietenii si bunicile noastre. Am cautat pe internet modele de martisoare simple de facut pentru 3 ani si am gasit o multime de modele cu broscute si buburuze dragute, pana la urma am ales buburuze din hartie colorata.


Materiale necesare: hartie colorata, lipici, foarfeca, snur pentru martisoare.

Nu am avut hartie imprimata de culoare rosie asa ca buburuzele noastre au iesit roz, albastre si verzi. 

Martisoare din hartie

Corpul si aripioarele sunt cercuri de diferite marimi facute cu ajutorul liniarului cu sablon.
Pentru aripioare am taiat cercul in doua bucati si Ana le-a cu grija, doar in partea de sus.
Am taiat antenute si dupa ce le-am lipit am incercat sa le ondulam cu un creion.
Varful aripioarelor este ridicat in sus pentru efect.

Funditele sunt facute de mine cu ajutorul Anei care a tinut doua degete pentru a ma ajuta.
In timp ce lucram de zor la martisoare am vorbit despre venirea primaverii si semnificatia snurului alb rosu.

Martisoare din hartie

Imi pare rau ca nu am reusit sa fac poze care ca reflecte culoare lor adevarata, mi-ar place mult un aparat foto performant, dar deocamdata ma multumesc cu ce am :))

martisoare din hartie

Va doresc o primavara plina de culoare si veselie, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 5 luni)

12 comentarii:

  1. Cele mai frumoase cadouri sunt facute de copii

    RăspundețiȘtergere
  2. Da intradevar, cele mai frumoase si din inima cadouri sunt facute de copii

    RăspundețiȘtergere
  3. Saracii cat se chinuiesc la ele, sunt mai pretioase decat orice de 1 martie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va traiasca printesa :) sunt asa de dragalasi copiii cand se pun sa faca cate ceva, sunt fascinati :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult, si pe mine ma fascineaza si stau si ma uit la ea cum lipeste sau picteaza si vad cat se chinuie sa ii iasa si imi vine sa o mananc

      Ștergere
  5. Ce simpatice sunt buburuzele, si cui le-a daruit ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut cinci martisoare si le-am daruit la bunii la tusii Adi, la nasa si la finute. Au fost foarte incantate de ele si Ana a primit o pupa mare de la fiecare :)))

      Ștergere
  6. De nepretuit astfel de momente, sunt atat de sinceri si dragalasi :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...