joi, 28 martie 2013

Planse de colorat cu Micii mei Ponei ~ My Little Pony


Activitatea preferata a printesei mele la varsta de 3 ani jumate este coloratul, iar animalele noastre preferate sunt caii si poneii. Avem o multime de ponei colorati si Ana adora desenele My Little Pony ~ Micii mei Ponei. Daca combinam impreuna aceste preferinte ajungem la planse de colorat cu Micii mei Ponei.

planse de colorat

Majoritatea persoanelor care ajung pe micul nostru blog folosesc cuvinte de cautare ca planse cu ponei si Mici mei ponei asa ca m-am hotarat sa impartasesc cu voi plansele noastre. Calitatea lor este foarte buna, sunt facute personal de mine iar formatul lor este pdf pentru a fi mai usor de listat.

Fiecare personaj preferat de Ana are o plansa care se poate descarca cu un click pe pozele de mai jos.

planse de colorat planse de colorat 

planse de colorat planse de colorat 

planse de colorat 

Spor la colorat, mamica Ioana si printesa Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...