marți, 19 martie 2013

Soare din hartie

vara

Am gasit aici un soare foarte frumos din hartie si cum stam acasa din cauza de raceala a trebuit sa mesterim ceva si uite ce minunatie de soare ne-a iesit.

Materiale necesare: hartie colorata, perforator, foarfeca, lipici

Prima data am taiat fasii de hartie colorata (mai inguste la un capat) si apoi cu ajutorul unei farfurii am facut un cerc pe o coala de hartie galbena si l-am decupat. Am facut gauri pe marginea cercului cu un perforator.
Ana a tras fiecare bucata de hartie prin gauri si le-a lipit cu grija, iar la sfarsit i-am pus o gura rosie si ochi.

Noua ne-a placut foarte mult cum a iesit, i-am pus o ata si acum sta frumos in geam si ne inveseleste de fiecare data cand il vedem.

vara

Sper sa va placa, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 7 luni)

5 comentarii:

  1. Ce frumos a iesit! O sa fac asta cu fetita mea. Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! O sa-l fac si eu :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur mult ca va place, spor la lipit impreuna cu copilasii vostri

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult soarele vostru!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...