Aranjament de masa pentru Paste

vineri, 19 aprilie 2013


Am gasit ideea asta pe net de ceva vreme si abia am asteptat sa se apropie sarbatorile sa incerc si eu.
Se poate folosi ca aranjament de masa sau se poate face cadou.
Ana nu a facut nimic de data aceasta, era plecata de acasa cand am facut aranjamentul pentru 
a nu ramane fara oua de ciocolata.

Materiale necesare: oua de ciocolata, celofan, betisoare de bambus, ghiveci, 
                             burete floral, servetele, foarfeca si banda adeziva.

La inceput am taiat mai multe bucati patrate de celofan, am invelit ouale in ele si le-am prins cu 
ajutorul bandei adezive de betisoare. Am cumparat oua de ciocolata rosii, roz si portocali de la aceasi firma,
 am vrut sa fie frumos colorate dar si bune la gust.



In ghiveci am pus 2 servetele unul peste altul si apoi buretele floral. 
Am taiat mai multe servetele in jumatate si le-am adunat la mijloc cu o sarma pentru a le implanta in burete
 mai usor. Este de preferat o sarma mai subtire, a mea era destul de goasa si greu de manevrat.
Dupa ce am arajat toate servetelele in asa fel incat sa nu se mai vada buretele am trecut la aranjarea florilor.


Cu acest aranjament particip la concursul organizat pe blog la KaBea: claca- Iepurasul vesel 

Sper sa va placa, mamica Ioana si printesa Ana.


2 comentarii:

  1. Cum sa nu ne placa acest aranjament care e duuulce, eu fiind fan dulciuri ?! :D
    Foarte frumos, felicitari si succes ! :)

    RăspundeţiȘtergere

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...