joi, 11 aprilie 2013

Copacul inflorit



In sfarsit afara este soare ! 
Este asa de frumos pentru plimbare, iar copacii au inceput sa infloreasca si Ana este asa de incantata. 
Bucuroase de soare si vreme buna astazi am facut un copac inflorit.

materiale necesare: culori, pensule, perforator floare, lipici

Copacul l-a pictat Ana singurica dupa desenul meu (nu prea le am eu cu desenatul), iar floricelele sunt 
facute cu ajutorul unui perforator. I-a iesit foarte bine copacul pictat, nu poate sa traseze linii drepte mai ales
 cu pensula dar pe unde a gresit am acoperit cu floricele. 
Fluturasii se pot face simplu cu foarfeca, noi am avut un perforator in forma de inimioara la care am indoit hartia in doua si nu am perforat toata inimioara, am lasat un pic de loc gol pentru a face mijlocul fluturasilor.
Fluturasii si florile le-am lipit doar in mijloc pentru a ridica petalele si aripioarele in sus dupa ce s-a uscat lipiciul. 
Antenele la fluturasi le-am facut eu cu un creionul.



Noi mergem sa ne bucuram de o plimbare si sa admiram copacii infloriti asa ca, va doresc o zi plina de veselie, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 8 luni)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...