marți, 9 aprilie 2013

Flori de primavara




Astazi pentru a ne inveseli (afara ploua si este frig) am facut un pic de reciclare creativa si am pictat flori de primavara cu ajutorul rolelor de carton de la hartia igienica.

Materiale necesare: culori (noi am folosit acrilice), role de carton, pensule si  foarfeca.

Primul lucru care l-am facut a fost sa ne hotaram din multimea de papusi si jucarii de plus cine sa stea cu noi astazi la masa, castigatorul de astazi: un ursulet (ursuletul "norocos" pana la sfarsit si-a patat blanita cu albastru si a facut si o mica baita).

Dupa mica dezbatere am taiat rolele de carton in forma de flori si cu ajutorul lor Ana (si ursuletul) a stampilat pe o coala alba de carton flori colorate. Am folosit carton in loc de hartie normala pentru a nu se ondula.

Dupa ce s-a uscat un pic, printesa mea a pictat cu galben interiorul florilor si cu verde iarba si coditele.
Super simplu de facut si distractiv pentru copii.



Rolele de carton colorate le-am folosit la un alt proiect care il gasiti aici



Sa aveti o zi plina de bucurii, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 8 luni)


2 comentarii:

  1. Maine pictam si noi ca voi flori, faina idee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca va place si poate ne aratati si noua cum a iesit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...