marți, 9 aprilie 2013

Flori din carton



Materiale necesare: role din carton, culori (noi am folosit acrilice), servetele galbene, sarma plusata si betisoare de frigarui.

Am facut AICI un desen de primavara cu ajutorul unor role din carton (de la hartie igienica) 
si dupa ce am terminat in loc sa le aruncam le-am reciclat si am facut flori din ele.

Rolele se taie cu foarfeca in ambele parti, daca se foloseste toata rola florile sunt foarte mari, 
noi am folosit cam jumatate din ea.


Ana a pictat florile cu restul de culoare care ne-a ramas de la desenul nostru cu flori. 
A fost destul de greu pentru ea de colorat, cartonul s-a inmuiat si nu mai statea nici cum, cred ca era mai usor daca le picta inainte sa le taiem cu foarfeca. Mijlocul florilor l-am umplut cu un servetel galben si l-am lipit un pic sa nu cada. 
Pe un bat de bambus am pus sarma plusata verde si l-am implantat bine in floare. 


Au iesit chiar dragute, nu ma asteptam sa se aranjeze asa bine dupa ce le-a inmuiat Ana si nu mai aveau nici o forma. 


Spor la pictat, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 8 luni )

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...