joi, 25 aprilie 2013

Planse pentru plastilina


materiale necesare: planse (se pot descarca la sfarsitul postarii), forme si plastilina

Astazi ne-am jucat din nou cu plastilina. Am facut flori de primavara si oua pentru Paste.
Aveam plansele facute de ceva vreme dar am avut plastilina doar in patru culori, asa ca am asteptat sa mai cumparam.

Am listat plansele pe hartie normala A4 si le-am laminat pentru a fi mai rezistente, iar formele
folosite de noi sunt forme pentru prajituri.

Pentru Ana florile au fost foarte usor de facut, cel mai greu a fost sa se hotareasca ce culori sa foloseasca.
Ouale le-am facut impreuna fiind prima dara cand am decorat oua de paste.




Eu spun ca au iesit dragute, o sa mai exersam pe ele pana la Paste, cand sper sa facem oua frumoase impreuna.



Pentru a descarca plansele dati click pe poze:






Spor la modelat, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 8 luni)


Un comentariu:

  1. Ce culori dragute are plastilina :), foarte frumoasa plansa. Bravo !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...