luni, 8 iulie 2013

Pictam cu frunze



La munte !! In sfarsit a venit vremea de mers la munte. Am petrecut un weekend superb la munte, ne-am plimbat mult, am admirat peisajul si am respirat aerul curat. In plimbarile noastre am studiat (cat se poate la varsta ei) copacii si plantele intalnite si am adunat o multime de frunze. Si pentru ca niciodata nu  plecam de acasa fara hartie si culori am folosit frunzele adunate si am pictat cu ele.

materiale necesare: frunze, hartie, pensule si culori (noi am folosit acrilice), optional o rola de carton

Pentru inceput am adunat frunze cat mai frumoase si mai diferite


La cabana am scos o masuta afara, panza noastra a fost o bucata mare de hartie si am folosit o tavita pentru a picta frunzele. Am colorat frunzele cu pensula si am folosit o rola de carton pentru a imprima frunzele pe hartie. Frunzele se pot presa si cu mana dar se imprima mult mai bine cu rola de carton. 


Unele frunze au iesit foarte frumoase altele nu, ca feriga si cranguta de brad, dar Anei i-a placut foarte mult si pe viitor sigur mai facem.


Va doresc o vara minunata, mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 11 luni)

3 comentarii:

  1. Mie îmi place foarte mult ce a ieșit! Ana se pricepe foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina ideea, superba executia
    Si nu ma pot abtine sa nu spun ca noi suntem invers: printesa Ioana (4 ani si 10 zile) si mamica Ana. Asa ca da-mi voie sa imi pup tiza talentata si cretulina si sa te felicit din suflet pt blogul atat de fain pe care abia l-am descoperit

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana sa stii ca, din cauza ta, mi-am inceput ziua cu zambetul pe buze :)), ma bucur sa va cunosc si va mai asteptam la noi pe blog

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...