miercuri, 10 iulie 2013

Stickere cu zîne si povestea de pe lac



De curand am castigat la un concurs organizat pe blogul Activitati pentru copii un set de stickere foarte dragute cu zane oferite de Boribon, si decat sa le lipim pe pereti (am facut prostioare de genu) am preferat sa  facem o poveste cu ele.

Am desenat un lac albastru si am lasat-o pe Ana sa le lipeasca cum vrea ea si apoi am pus-o sa imi povesteasca
ce vede in colajul nostru. Cu toate ca, a iesit ce-a mai simpla poveste, pentru un copil de 4 ani "inventarea" povestilor stimuleaza creativitatea si imaginatia si ajuta la dezvoltarea limbajului.

Povestea noastra inventata de Ana este, citez : "Pesti inoata in lac cu aripioarele. Zanele zboara cu florile. 
Doua zane stau pe lac. Sunt multi fluturasi si libelule"
Scurt si la obiect :))





Felicitari pentru concurs Activitati pentru copii si multumim pentru premiu Boribon,
mamica Ioana si printesa Ana (3 ani si 11 luni)

2 comentarii:

  1. Arata superb povestea voastra! La cit mai multe astfel de povesti frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...