sâmbătă, 21 septembrie 2013

Anotimpurile


A venit toamna. Ma bucur mult de vremea racoroasa, dar in acelas timp sunt un pic trista pentru ca nu mai putem merge la munte si nici petrece prea mult timp pe afara. A inceput gradinita si serviciul ce sa mai zic, trece timpul.

Intr-o nota mai vesela ... azi am vorbit despre anotimpuri si Ana le-a pictat, asa cum le-a inteles ea.

Materiale necesare: hartie, pensula si culori

Foarte usor de facut, doua foi A4 le-am taiat la jumatate si am facut patru planse. 
Am pictat pe mana Anei culorile in functie de anotimp si apoi le-am transferat pe foaie, iar cu ajutorul unei pensule Ana a facut trunchiul si crengile copacului. Simplu si pe intelesul ei.

Distractia ce-a mai mare a fost pictatul pe mana bineinteles,a stropit pe toata masa si pe jos dar, vorba ei: nu-i nimic se spala.


Cel mai mult imi place cum a iesit toamna, Ana a insistat mult cu portocaliul, vroia ea neaparat portocaliu acolo dar a iesit foarte bine.


Sa aveti o toamna frumoasa, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si o luna)

2 comentarii:

  1. Frumos, frumos.
    talentele se recunosc de mici :*
    Am o colectie de bloguri cu activitati ptr copii. nu vrei sa te inscri si tu?
    aici : http://dpnori.blogspot.ro/2013/06/colectie-de-bloguri-cu-activitati.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, esti draguta, dar deja suntem pe lista ta la numarul 18, noi va urmarim de mult :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...