vineri, 27 septembrie 2013

Frunze de Toamna



V-am spus pana acum cat de mult imi place Pinterest ? Il iubesc !
La o cautare de 5 minute gasesti cele mai interesante idei cum este si cea la care am lucrat ieri.
Am facut frunze frumos colorate in culori de toamna, usor de realizat de copii mici si mari.


Materiale necesare: hartie, creioane cerate si frunze

Am folosit o rola de hartie, pentru ca am avut multe frunze si Ana a vrut sa le coloreze pe toate, dar merge si cu hartie normala.
Frunzele trebuie sa fie cat mai mari si cu nervurile bine conturate, noi am folosit frunze de vita si inca cateva frunze adunate de prin oras.


Am lipit hartia pe jos cu banda de izolat pentru a nu se misca.
Ana a insirat toate frunzele cu coditele si nervurile in sus (foarte important) si apoi am trecut hartia peste ele.
Am vrut sa lipesc toate partile hartiei de parchet dar mi s-a terminat banda :))


La inceput a fost foarte interesant si distractiv pentru ea sa gaseasca cu manutele frunzele de sub hartie.

Frunzele se contureaza cu ajutorul creioanelor cerate frecate de-a lungul pe hartie.
Unele frunze s-au miscat putin sub hartie daca nu a tinut cu mana de ele si apar dublate, dar sunt frumoase.


Pentru cei care nu au auzit de Pinterest, este un album online in care poti sa colectionezi/organizezi poze si link-uri. Sunt milioane de poze aranjate pe categorii, de la decoratiuni si retete pana la copii si haine.
Nu aveti nevoie de cont pentru a cauta ceva, dar daca doriti sa creati un album trebuie sa va autentificati.
Daca aveti cont pe Pinterest puteti sa ne urmariti aici.

Sper sa aveti o toamna superba cu mult soare si vreme frumoasa, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 1 luna)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...