luni, 14 octombrie 2013

Autocolante personalizate



Am primit de curand un set de etichete personalizate de la Stickerkid pentru a le incerca si suntem 
foarte incantate de ele. Se lipesc pe orice, sunt rezistente si foarte dragute.

 Pentru inceput le-am lipit pe ghiozdan si pe hainuta de gradinita si sunt multumita. 
Eticheta de pe gecuta este termocolanta, am lipit-o cu fierul de calcat si recunosc inca nu am spalat-o, dar ar trebui sa reziste la minim 45 de spalari si temperaturi de 60 grade.

Setul pe care l-am primit noi se poate comanda de aici
Etichetele sunt foarte personalizabile, se poate schimba culoarea de fundal, textul, fontul si imaginea si se pot lipi pe jucarii, caiete, haine, chiar si pe incaltaminte.


Urmeaza sa lipim o eticheta pe cana de apa la gradinita si pe caciula de iarna care se mai pierde si ajunge prin alte dulapuri, iar cu restul etichetelor probabil o sa isi infrumuseteze Ana toate jucariile.

Daca doriti sa comandati, Stickerkid ofera o reducere de 10%, fata de pretul afisat pe site, pentru cititorii blogului nostru, tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un mesaj la adresa noastra de mail ioanagp@gmail.com sau pe pagina de Facebook pentru a primi codul de reducere.
Ofertă este valabilă până la sfârșitul anului doar pentru site-ul www.stickerkid.ro

Va multumim pentru mostrele personalizate Stickerkid, mamica Ioana si printesa Ana.

 ~ acesta este un articol publicitar ~

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...