vineri, 18 octombrie 2013

Copaci de toamna


Suntem bolnavioare, nu rau dar destul incat sa stam in casa de trei zile, dar am reusit performanta de a nu deschide deloc televizorul. 


Pentru a nu se plictisi a trebuit sa o tin ocupata tot timpul, dar a fost ok, am facut o gramada de activitati care urmeaza sa le postam zilele urmatoare (va dau un pont, are legatura cu ariciul, albina si avionul).

Astazi am facut, din hartie imprimata, copaci de toamna. 
Cu ocazia asta am exersat taiatul rotund cu foarfeca, capitol la care nu stam prea bine.

Materiale necesare: hartie imprimata, hartie maro, lipici si foarfeca.


Am tot cumparat hartie imprimata dar nu am apucat sa o folosesc inca la nimic. 
Mi se par asa frumoase si parca imi este mila sa le stric.
Daca nu aveti hartie imprimata se poate folosi hartia de la ambalaje sau pungi de cadouri


Pe spatele hartiei am facut forma dorita cu creionul si Ana a taiat dupa model.


Am taiat din hartie maro trunchiul copacilor si apoi le-am lipit pe o coala alba si gata.

Chiar daca afara ploua si este ceata eu va doresc o zi minunata si colorata, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 2 luni)


2 comentarii:

  1. Frumosi copacei! Unde se gasesc hartiile astea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va plac copaceii, unele dintre hartii le-am luat din Lidl iar restul le am de aici: http://dacomag.ro/produse/166-Articole-scoala--rechizite/258-Hartie-si-Carton/1056-Hartie-Printata--Prin-Gradina.html

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...