luni, 28 octombrie 2013

Dovleac de Halloween


Peste tot, toti copii stiu de Halloween. La noi la gradi nu se face nimic, nu ne costumam si nici nu sunt decoratiuni pe pereti. 
Pana acum am evitat subiectul, nu imi place ca imprumutam o sarbatoare de la altii si nici macar nu o imprumutam cum trebuie. Luam doar costumele si bostanii si lasam deoparte decoratiuniile infricosatoare si distractia copiilor care umbla din casa in casa dupa dulciuri (ar fi foarte ciudat daca Ana ar aparea la usa vecinilor mei, costumata, cerand bomboane). 

Astea fiind spuse, Ana ma inebuneste cu Halloween-ul. Vrea sa stie cand vine Halloween-ul si ea in ce costum se imbraca. Pentru a-i inchide gurita (macar pentru 2-3 zile) am facut si noi un bostan de Halloween.

Materiale necesare: Hartie alba si neagra, acuarele, foarfeca si lipici.

Pe o coala alba (de preferabil carton mai gros) am pictat un curcubeu cu acuarele.


Pana s-a uscat curcubeul nostru, am impaturit o coala neagra in doua, pe care am desenat cu un creion jumatate de bostan. Ana a decupat bostanul iar eu am ajutat-o la ochi si gura.


 Am lipit bostanul negru peste curcubeul nostru si vorba Anei "a iesit fantastic"


A insistat sa punem bostanul la vedere si chiar s-a speriat spre seara cand a trecut pe langa el :))

Va pupam, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 2 luni)

ps: imi pare rau dar pozele se vad destul de rau


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...