vineri, 13 decembrie 2013

Brăduț evantai


Pentru activitatea de azi m-am inspirat de la grădinița Anei, copiii de la grupa mare au făcut brăduți asemănători și mi-au plăcut iar Ana i-a admirat așa că am făcut și noi cu ce am avut prin casă. Materiale necesare: hârtie verde, abțibilde sau orice vreți să lipiți pe brad, lipici, bete din bambus și plastilină. Pentru început am tăiat hârtie verde în formă de triunghi, una pentru Ana și una pentru mine și am împăturit-o ca un evantai, de unde și numele pe care i l-a dat Ana, brăduț evantai.
Nu am avut hârtie verde simplă, am folosit carton și m-am chinuit un pic să introduc bețișorul prin carton.


Apoi am trecut la lipit. Se pot lipii orice, abțibilde, stickere sau pompoane, noi am folosit mici diamante și puțin sclipici.


La sfârșit am împlântat brăduții în plastilină pentru a sta în picioare. Am folosit Play-Doh și pentru că este foarte moale nu prea stau în picioare, cred că este prima oara când mi-am dorit sa avem o plastilină mai tare.




Cel din stânga este al Anei iar cel din dreapta al meu și trebuie să recunosc, spre rușinea mea, că brăduțul Anei îmi place mult mai mult decât al meu, se pricepe mai bine decât mine :P

Spor la decorat brăduți, mămica Ioana și prințesa Ana (4 ani și 4 luni)

2 comentarii:

  1. Foarte frumosi! Si mie imi place mai mult cel al Anei :)
    Spor la joaca!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim, da recunosc al Anei este mult mai frumos :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...