vineri, 20 decembrie 2013

Glob pictat cu oameni de zapada



Mai sunt putine zile pana la Craciun si ne-am hotarat sa facem globuri personalizate pentru brad asa ca va prezint inca o idee de pe Pinterest, usor de facut si distractiv pentru copii.

Materiale necesare: glob pentru pom, culori acrilice, carioca neagra

Am folosit globuri de plastic si mate.
Nu stiu daca mergea pe globuri lucioase, cred ca se imprastia si mai mult culoarea ele.


Am pictat mana Anei cu alb si am pus globul in mijlocul palmei.


Incet Ana a adunat palma si a strans bine incercand sa nu miste prea tare degetele pe glob.


Am lasat globurile la uscat jumatate de ora.


Apoi am pictat impreuna cu Ana fetele oamenilor de zapada si le-am facut nasturi cu un marker negru.
Trebuie avut grija si la marker si asteptat sa se usuce, pentru ca Ana a pus mana peste ce a desenat si a cam umplut un glob de puncte negre.
La sfarsit am facut caciuli oamenilor de zapada in culorile alese de Ana.
In partea de jos a globului am scris data si numele Anei.


Nu a fost prea inspirata ideea cu culorile acrilice, sincer nu se vad prea bine si nici nu stiu ce culori ar fi mers mai bine, dar noi suntem incantat de cum a iesit si asteptam cu nerabdare sa le punem in brad.


Vreau incet si in timp, sa facem impreuna ornamente pentru pomul de Craciun la care, sa ne uitam cu drag in fiecare an si sa ne amintim de clipele minunate petrecute impreuna.

O zi minunata ca dorim, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 4 luni)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...