luni, 16 decembrie 2013

Om de zăpadă

Ana: Mami a venit iarna ?
Mami: da iubita, a venit
Ana: dar mami unde este zapada ?

Of, aceeași întrebare în fiecare zi, unde este zăpada ? 
După ce am repetat de foarte multe ori, învățând anotimpurile, că iarna este zăpada a venit în sfârșit mult așteptata iarnă și nu este zăpadă. A fost în două zile și până am ieșit noi afara nu am mai găsit nimic doar apa și noroi. Sâmbătă am ales să facem un om de zăpadă și chiar dacă a fost doar pe hârtie, Ana a fost încântată. Materiale necesare: hârtie colorată, culori și bețișoare de vată.
Pe o bucată de carton albastru am desenat cu un creion un om de zăpadă.



Cu ajutorul bețișoarelor de vată Ana a făcut omul de zăpadă.


Ne place foarte mult pictatul cu bețișoare de vată, este o activitate foarte bună pentru copii, dezvoltă abilitățile motorii fine și este distractiv.


Nu m-am prins încă cum cei de la Goolge+ pune efectele de genu pe poze, dar este drăguț nu ? 
În sfârșit zăpadă pentru Ana :))


Sper că  va plăcut omul de zăpadă și vă mai așteptăm pe blogul nostru, mămica Ioana ți prințesa Ana (4 ani și 4 luni)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...