luni, 9 decembrie 2013

Plansă colorat bradul de Crăciun




Încet, încet apar beculețe colorate peste tot, pe case, în geamuri până și la grădiniță sunt instalații colorate frumos aranjate care îi încântă pe copii. Ana a insistat mult sa punem beculețe colorate la geamuri și vroia să facem bradul, așa că Sâmbăta eu am împodobit geamurile și ea bradul pe hârtie.
Ca materiale am folosit o planșa pentru colorat cu brad, culori, bețișoare de vată și creioane colorate.

Planșa de colorat cu braduțul de Crăciun se poate descărca de aici:

Inițial am vrut să pictăm bradul cu acuarele dar până la urmă am ales creioanele colorate așa se văd foarte bine beculețele colorate.


Pentru început a colorat bradul cu creioane colorata și apoi, cu ajutorul bețișoarelor de vată, Ana a 
făcut beculețele colorate după liniile trasate de mine. I-a plăcut asa de mult ideea, încât la un moment dat făcea cu amândouă mâini o dată.



Vă mulțumim că ne urmăriți, mămica Ioana și prințesa Ana (4 ani și 4 luni)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...