duminică, 26 ianuarie 2014

Invatam numerele cu Big Book of Things to Spot editura Usborne



Am primit de curand de la Adina Big Book of Things to Spot editura Usborne, o minunata carte de care Ana a fost fascinata si care a venit la fix pentru lectiile noastre despre numere cat si de engleza.

Primul lucru care mi-a atras atentia la carte a fost chiar pe a doua pagina: cuprinsul. Nu am mai discutat cu Ana despre cuprins ( de curand am invatat numerele pana la 100) dar acum a fost ocazia perfecta pentru a invata la ce foloseste si cum se citeste. 

Big Book of Things to Spot, dupa cu ii spune titlul este o carte de gasit lucruri, o adevarata vanatoare de imagini, care te duce de la o mica ferma pana in centrul unui oras, dar si in jungla amazoniana sau in gradina unei case romane de acum doua mii de ani.

Fiecare lucrusor care trebuie gasit are poza, denumire si numarul langa - de exemplu 5 puppies /5 catei si un catelus dragut langa, dar totusi cartea este mult mai complexa decat invatarea cifrelor. 

Ea contine peste 4000 de lucruri diferite pentru a fi descoperite in 131 de pagini cu ilustratii foarte frumos colorate, impartite in patru mari capitole: 1001 Animals to Spot / Animale de Gasit, 1001 Things to Spot on the Farm / Lucruri de gasit la Ferma, 1001 Things to Spot in the Town/ Lucruri de gasit in Oras, 1001 Things to Spot Long Ago / Lucruri de gasit in Istorie.


Primul capitol al cartii 1001 Animals to Spot/Animale de Gasit este preferatul meu.
Se pot face o multime de discutii interesante despre diferitele habitate prezente in carte, de exemplu in zona Arctica am vorbit despre speciile de animale care traiesc acolo si am observat cum majoritatea animalelor au blana alba sau gri. Dar am vorbit si despre desert sau padurea tropicala si aici am observat ca, in ambele traiesc serpi dar ei difera prin culoare si marime.


In capitoul doi, 1001 Things to Spot on the Farm / Lucruri de gasit la Ferma am gasit o multime de animale domestice, am fost inauntrul unui cotet de gaini dar si intr-o livada cu lamai si portocali.
La sfarsitul capitolului este un joc usor si distractiv in care a trebuit sa cautam partile componente a unei sperietori in paginile pe care tocmai le-am studiat. Dupa ce am gasit tot ce trebuia Ana a vrut sa mai continuam si a spus: hai mami sa cautam un bat, referindu-se la parul pe care statea sperietoarea.


Ultimele doua capitole, 1001 Things to Spot in the Town/ Lucruri de gasit in Oras si 1001 Things to Spot Long Ago / Lucruri de gasit in Istorie pe langa diferitele lucruri interesante care trebuie gasite, sunt perfecte pentru a discuta despre contrastul timpurilor moderne cu civilizatile de acum 4000 sau 3500 de ani.


In 1001 Things to Spot in the Town/ Lucruri de gasit in Oras gasim diferite culturi, de la un oras modern pana la un sat african sau un carnaval plin de culoare.


1001 Things to Spot Long Ago / Lucruri de gasit in Istorie, a fost un bun prilej pentru noi de a discuta despre istorie, geografie si cultura. Nu avem alta carte de istorie si a fost prima oara cand Ana a vazut curtea unui faraon de acum 3500 de ani.


Ce mi-a placut cel mai mult ? Se intampla ca Ana sa nu gaseasca ceva dupa lungi cautari si imi spunea sa o ajut si eu ii spuneam de exemplu este in dreapta sus si uite asa am gasit modalitatea perfecta de a exersa dreapta si stanga.
Ce i-a placut Anei cel mai mult ? La inceputul fiecarui capitol primim o anumita imagine care se gaseste pe fiecare pagina, de exemplu la partea de Istorie este un paianjen care apare pe fiecare pagina, foarte micut si destul de greu de gasit dar Ana nu s-a lasat pana nu i-a descoperit pe toti.


Vreau sa ii multumesc din suflet Adinei pentru cartiile primite, ne-ai facut o mare bucurie mai ales cu aceasta carte superba de care eu am fost foarte impresionata si Ana incantata peste masura.
Pe Adina si cartiile ei minunate le puteti gasi pe miculcititor.ro sau pe Facebook unde puteti comanda o multime de alte cartie de la editura Usborne la fel de frumoase si educative.


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da Simona este foarte frumoasa cartea si pe langa activitatile nu numere se pot discuta asa de multe despre animale sau istorie

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...