luni, 20 ianuarie 2014

Joaca dupa model cu margele si sarma plusata




Pentru ca i-a placut foarte mult Anei sa insire margele in postarea de aici:  Numaram de la 10 la 20, am continuat cu alt joc, la fel de distractiv, in care Ana a trebuit sa foloseasca sarma plusata si margele pentru a construi un model repetitiv dat de mine.

Modelele repetitive se pot gasi peste tot, in natura in muzica si in arta dar si in matematica.
Pattern Activities sau activitatiile cu modele repetitive ajuta la intelegerea pentru copii a notiunilor matematice de bază. 

Materiale necesare: sarma plusata si margele colorate

Am pregatit sase modele, am inceput cu cel mai simplu AB (roz si mov) si treptat am introdus modele mai complicate ca AABCCD. (doua roz deschis, unul mov, doua albe si unul roz inchis)




A inteles destul de usor care era scopul jocului si la sfarsit a vrut sa faca si ea, singurica de la inceput, un model fara ca eu sa ma uit eu, asa ca i-am dat o sarma noua si m-am intors cu spatele.

Pana la urma a folosit toate sarmele plusate care au mai ramas pentru ca mai aveam multe margelute nefolosite. Dupa ce am terminat le-am gasit si intrebuintare ca bratari.


Daca va place joaca noastra puteti lasa un comentariu la postare, ne-ar place sa stim si parerea voastra.
Mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 5 luni)

ps: Multumim mult tusi Adi pentru margelele de lemn cu Hello Kitty, inca nu le-am pierdut si le folosim tot timpul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...