luni, 20 ianuarie 2014

Numaram de la 10 la 20



Saptamana trecuta pot sa spun ca a fost Saptamana Numerelor, am inceput cu numerele pana la 10 despre care puteti citi ~ aici ~ si apoi am continuat cu numerele pana la 20. Mergand pe ideea ca nu strica niciodata sa repetam, din cand in cand o luam de la inceput cu numerele si incercam sa avansam cate putin de fiecare data.
De obicei incerc sa nu facem aceleasi exercitii si sa incercam ceva nou, pentru a nu fi plictisitor si ma bucur enorm ca exista Pinterest, nu stiu ce m-as face fara el. Daca doriti ne puteti urmari pe Pinterest ~aici~

Ideea noastra de astazi a fost inspirata de aici The Imagination Tree 


Materiale necesare: margele colorate, plastelina si spaghete.

Jocul este foarte simplu: in plastelina am infipt spaghetele impreuna cu un biletel pe care am scris numerele pana la 20. Ana a trebuit sa puna pe fiecare "betisor" margele in functie de numarul de pe biletel.


Aceasta activitate este foarte buna pentru dezvoltarea abilitatilor motorii fine, recunoasterea cifrelor si invatarea numerelor pana la 10 sau 20. Este posibil sa se mearga mai mult de 20, dar noua ne-ar fi trebuit o plastelina mai tare, numarul 20 a inceput sa se lase incet in jos dupa o vreme.


Ce a fost greu pentru ea? sa spuna unsprezece in loc de unspe, care l-a auzit asa de cand era mica cine stie de pe unde, si sa spuna paisprezece. Logica ei ii spune sa pronunte patrusprezece, probabil pentru a semana cu restul numerelor, cu toate ca eu nu i-am spus niciodata asa.
Totusi ma bucur cand o vad ca se uita la mine cu ochii ei mari si spune un pic nesigura patru .. sprezece, pentru ca asa mi-am dat seama ca gandeste si compune numarul in cap in loc sa il spuna pe "de rost", dupa parerea mea memorarea mecanica a informatiilor nu inseamna neaparat si invatarea lor.


Sper ca va placut numaratoarea noasta, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 5 luni)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...