joi, 16 ianuarie 2014

Numărăm până la zece cu ajutorul oamenilor de zăpadă



Afară este primăvară (în ianuarie) iar noi facem oameni de zăpada din hârtie în lipsa zăpezii. Pentru a repeta numerele pana la 10 și a ne juca în același timp, am făcut zece oameni de zăpada fiecare cu numărul lui de bulgari. Materiale necesare: hârtie albă și colorata, lipici și carioci (markere) iar pentru năsturei noi am folosit "diamante"  (preferatele Anei)


Am pregătit singură materialele. Am decupat cercurile (au cam 3 centimetri) din hârtie albă și căciulițele din resturi de spumă cu sclipici. Cartonul albastru pe care l-am folosit este destul de mare (mai mare de A4) pentru a ne încăpea omulețul cu numărul 10. Pe cartonul albastru am scris jos numărul de bulgari din care Ana trebuia să facă fiecare omuleț, am ales sa îi așezăm amestecați.


 Cu ajutorul cariocilor le-am făcut fete zâmbărețe (vorba Anei)


Numărul de năsturei corespunde cu numărul de bulgări de zăpadă, de exemplu numărul 3 are trei bulgari și trei năsturei, așa am exersat la fiecare în parte de doua ori numărătoarea.


Omuleții cu numere mai mari, ca zece și nouă, au bulgarii mai înghesuiți pentru a nu ieșii din foaie.
 La numărul zece nu a mai încăput căciulița așa că este pusa într-o parte, Ana a spus ca se uita în sus și așteaptă zăpada.


La sfârșit mi-am dat seama că am acoperit numerele și Ana trebuia să numere bulgării pentru a vedea câți sunt, așa că le-am scris încă o dată lângă omuleț.

Să aveți o zi frumoasă, mămica Ioana și prințesa Ana (4ani și 5 luni)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...