marți, 11 februarie 2014

Felicitare 3D ~ pop up



Cam tarziu postez, dar asa cum am spus am facut o felicitarea din cartea
  Things to Make and do With Paper pentru cineva foarte drag noua.

Materiale necesare: carton sau hartie colorata, lipici, foarfeca si culori.

Instructiunile sunt foarte simple si mai usor de inteles din imagini.


Am taiat doua bucati de hartie roz si alba la aceleasi dimensiuni (14/28 cm am masurat eu)
Hartia alba am indoit-o la jumatate si pe partea cu indoitura in mijloc am taiat un dreptunghi aproximativ de 2/3 cm, care a fost suportul nostru pentru buchetul de flori. Pentru a tine orice vine lipit pe suportul pop-up hartia trebuie sa fie mai groasa, gen carton.


Am lipit intre ele cel doua coli de hartie si am scos in exterior suportul pop-up.
Ana a colorat felicitarea cu roz si crem.


Pe un carton alb am desenat impreuna cu Ana o vaza cu flori. 
Ana a ales culorile si a facut florile, eu am ajutat-o putin la aranjare si la forma vazei. 
Am folosit creioane cu gel pentru culorile lor frumoase si intense.
Instructiunile din carte spun ca imaginea din interior trebuie sa fie la aceasi dimensiune cu felicitarea, noi asa am facut dar pana la urma a trebuit sa taiem din vaza noastra cu flori pentru ca iesea afara din felicitare.


La Multi Ani inca o data pentru matusica noastra favorita, te iubim !
mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 6 luni)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...