vineri, 28 februarie 2014

Martisoare din hartie creponata


Imi amintesc cu drag de martisoarele de anul trecut despre care am scris aici, cum Ana le-a lipit cu manutele ei mici si apoi le-a daruit bunicilor si prietenelor si a primit in schimb multi, multi pupici !
Anul acesta a mai crescut, se descurca mult mai bine cu lipiciul si hartia si intelege mai usor ce vreau sa facem, tocmai de aceea am trecut la martisoare mai complicate si am facut flori din hartie creponata.

martisoare din hartie

Am facut patru feluri de martisoare, trei in forma de flori si un model improvizat in forma de fluturas.
Florile sunt simplu de facut, doua modele sunt facute din cercuri, primele le-am franjurat cu foarfeca si am pus sase straturi una peste alta iar la sfarsit au primit in mijloc un diamant. La cele din dreapta am impaturat cercurile in patru pentru a face petalele si apoi le-am prins cu un diamant in mijloc.

martisoare din hartiemartisoare din hartie

Dintr-o bucata de hartie lunga si lata cam de 3 cm am facut un fel de snur pe care l-am infasurat in jur la o bobita din hartie, vorba Anei ca un sarpe.

martisoare din hartie

Fluturasii au fost o improvizatie de moment si sunt foarte simplu de facut, am invartit la mijloc un dreptunghi de hartie si am lipit in mijloc o bucata de sarma plusata neagra.

martisoare din hartie

Se pot face foarte multe flori din hartie creponata, modele mult mai frumoase dar eu am ales pentru inceput ceva mai simplu de facut pentru Ana si sunt multumita de ce a iesit, imi plac mult si suntem nerabdatoare sa le impartim.

Sa aveti un inceput de primavara cat mai frumos, plin de martisoare si flori dar mai ales de iubire !
mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 6 luni)


4 comentarii:

  1. Multumesc Deea ! am tot vrut sa iti spun ca imi place mult felicitarile tale cusute, dupa ce mai creste Ana un pic vreau sa o invat sa le faca

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...