vineri, 14 februarie 2014

Rezultatele concursului Un an de Blogger


Concursul nostru UN AN DE BLOGGER, sponsorizat de Micul Cititor s-a terminat.
Va multumesc mult pentru pentru participare, am citit toate comentarile si am sa tin cont de fiecare sugestie in parte.

Am avut 28 de participanti, din pacate trei anonimi care nu au lasat nici macar un nume, dar a fost greseala mea, nu am specificat de la inceput ca cerinta obligatorie numele.

Participantii sunt in ordinea in care au fost introduse comentarile dupa data si ora:
1.Deea
2.Oana Cursaru
3.Elena
4.Mihaela Manole
5.Evenme
6.Anechite Loredana
7.Eliza Lica
8.Anca mamica de Maria
9.Ramona Faluvegi
10. Anonim comentariul nr.11
11 Anonim comentariul nr.12
12.lung inocentiu
13.Anca Cibu
14.Amalia Mohorea
15.Anonim comentariu nr.15
16.eumiealmeu
17.Mami de Rares
18.Mariana Dumitrescu
19.Ada
20.Florentina
21. Lavinia
22. Daniela Durbaca
23.Daniela Tabirtoiu
24.Otilia Rot
25. anutzar
26. Violeta Macovei
27. Simona
28. Iulia
29. Daniela si Robert

Extragerea a fost facuta cu ajutorul Random.org iar numarul castigator este:




Felicitari numarul 17, Mami de Rares, te rog sa alegi o carte si astept un mail la adresa ioanagp@gmail.com cu numele si adresa.
Daca in termen de 24 ore nu este revendicat premiul, va fi extras un nou castigator.

La sfarsit vreau sa multumesc din nou Micului Cititor pentru sponsorizarea concursului, va recomand din suflet cartile editurii Usborne sunt superb ilustrate, educative si in acelasi timp distractive.


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...