luni, 3 februarie 2014

Siluete de iarnă


Am făcut o mică pauză de la învățat săptămâna asta și am avut preocupări artistice, am desenat și am pictat și cum calendaristic este iarnă, am făcut un copac de iarna și un fulg de zăpadă.
Îmi place mult ideea de da forme cu banda de izolat, am mai încercat o data aici unde am scris numele Anei, și pot să spun că ne-a ieșit super și de data asta.

Materiale necesare: hârtie (am folosit hârtie mai groasă pentru a nu se ondula), banda de izolat, culori, burete și apă.


Cu o seară înainte am dat forma unui copac și unui fulg de zăpadă cu bandă de izolat, eu am lucrat singură dar dacă copiii sunt un pic mai mari pot face singuri partea asta.


Pe o farfurie de unică folosință am pus trei culori, albastru închis, albastru deschis și mov închis.
Cu ajutorul unui burete Ana a pictat amândouă foi prin tamponare.


Am lăsat la uscat "piturile" cât timp am păpat de amiaz și apoi am desprins ușor banda de izolat.
Dacă se trage încet se desprinde foarte ușor și nu se rupe hârtia.


Nu faceți ca mine și vă rog puneți protecție pe masa de lucru sau vă chinuiți apoi să o spălați cu tot felu de soluții de prin casă până se duce albastrul. După atâta spălat tot a rămas un roz discret (nu știu de unde a ieșit roz) pe masa noastră, care oricum este plina se alte "proiecte".

Sa aveți o săptămână frumoasă, mămica Ioana și prințesa Ana (4 ani și 6 luni)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...