luni, 10 februarie 2014

Un an de blogger


In data de 14 Februarie 2013 micul nostru blog implineste un an !

Totul a inceput cand printesa mea avea 2 ani si a trebuit sa mearga la gradinita. 
Avea doar doi anisori !! dar nu am avut ce face (eu am inceput la servici) si am dus-o la gradinita, nu vorbea bine si avea inca scutec, era rusinoasa cu educatoarele si multa vreme nu le-a adresat nici un cuvant, dar ii placea la nebunie ! Era incantata de jucarii dar mai ales de colegii ei, nu a mai vazut ea niciodata asa multi copii la un loc, iar dimineata era prima la usa, tot sa plece fara noi, cateodata chiar in pijama.

Si totusi cum am inceput cu activitatile noastre ? 
Pai sa vedeti, ea era foarte incantata de gradi dar mie nu prea mi-a placut ca petrecea asa de mult timp fara mine, in compania altor persoane. Sa nu ma intelegeti gresit, imi place ca merge la gradinita si imi plac educatoarele ei dar as fi vrut sa o invat eu prima ei poezie sau primul ei cantecel si oricat as fi incercat eu acasa, la gradinita era altfel, le invata mai usor asa ca m-am reprofilat si am cautat sa facem altceva impreuna, doar noi doua. Asa am ajuns sa pictam si sa lipim.

Primul nostru mare proiect a fost Curcubeul, si Anei i-a placut foarte foarte mult, avea doi ani si noua luni. Ma uit si acum la poze si nu imi vine sa cred ce mica era si ce serioasa lipea fiecare bucatica de hartie. Avea lipici pe maini, pe fata, pe haine si in parul ei cret dar pentru ea nu conta, era fascinata de hartie, de lipici si mai ales de ce iesea din manutele ei.

Putinele activitati care le aveam le-am postat pe pagina personala de Facebook unde trei-patru mamici ne urmareau imi puneau tot felu intrebari despre ce si cum am facut, asa ca dintr-o data m-am hotarat si am mutat totul pe acest blog.

Am inceput foarte timid, foarte putine dintre activitatile noastre au ajuns pe blog pentru ca imi era foarte greu sa ma exprim in scris, eu nu am facut o scoala umana si pot sa spun, spre rusine mea, ca nu m-a atras niciodata limba romana sau gramatica, in privinta asta nici nu stiu de ce m-am apucat de blog, dar am zis ca incercarea moarte n-are, si uite asa a trecut un an de cand "ma chinui" sa scriu cat de cat corect despre cum ne petrecem noi timpul la fiecare sfarsit de saptamana.

Vreau sa multumesc din suflet celor care ne urmaresc si daca v-ati inspirat macar o data de la noi eu ma declar multumita. 

Si acum la final surpriza, pentru toti cititorii nostri avem un concurs !

Lumea Noasta Colorata impreuna cu Micul Cititor va ofera, la alegere una dintre cele doua carticele cu stickere de mai jos:

    

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu in care sa ne spuneti:
- care activitate de pe blogul nostru va place cel mai mult
- ce alte activitati v-ar placea sa descoperiti in continuare

Concursul incepe azi, 10 februarie si se termina in data de 14 februarie, ora 20:00.
Extragerea va avea loc in data de 14 februarie la ora 21:30 iar castigatorul va fi anuntat  printr-un comentariu la acest articol si pe pagina noasta de Facebook.



ps. Nu va speriati, comentariile trebuiesc aprobate si vor aparea dupa aceea in ordine in care au fost facute.
Pentru a fi mai usor la extragere va rog lasati un nume complet.

33 de comentarii:

  1. dariei ii place mult cursa poneilor si tot ce tine de ponei...si cum are o groaza , trebuie sa jucam cu fiecare in parte. cam toate ideile sunt faine si interesante si usor de facut. prin activitatile vostre acoperiti o arie destul de mare de idei asa ca nu stiu ce-as mai putea vrea. eventual sabloane de cusut

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac ideile tale despre anotimpuri.
    Mai multe idei despre reciclare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Baiatului meu I-a placut sa faca trenuletul lui Mickey si soarele...dar mai avem multe lucruri de facut cu inspiratie din acest blog. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Activitatile cu plastelina si cele de pictura sunt preferatele lui Matei. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place foarte tare si abia astept sa fac impreuna cu fetele Soarele, simplu si frumos, de mare efect.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am aplicat metoda ta la invatarea literei A si a avut mare succes la fetita mea,
    as dori mai multe postari cu alfabetul..
    Anechite Loredana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puzzle-ul cu cifre e f. Util. Băieții mei au fost incantati! De aici le-a venit si ideea dea realiza singuri un puzzle cu Zorro. Ar fi benefic sa extindeti activitățile cu puzzle si in alte domenii;)

      Ștergere
    2. Anechite Loredana, ma bucur ca v-a placut metoda noastra de invatare a lietrelor, in curand sper sa am timp sa postez si literele B si C

      Ramona Faluvegi, jocurile cu puzzle sunt preferatele noastre si sper sa mai facem si altele pe viitor

      Ștergere
  7. Noi ne jucam cu cifrele momentan si ne-am folosit de jocurile voastre, mi-au mai placut f mult colajele, cum ati invatat litera A si activitatile de pictura cu degetele. La multi ani de blogarit!eliza lica (culicov@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  8. bună!
    Sunt Anca iar fetiţa mea, Maria, s-a arătat foarte încântată de activitatea cu oameni de zăpadă. la 2 ani şi 5 luni număratul este printre activităţile preferate :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Imi plac foarte mult jocurile inedite, activitatile cu numere si picturile. Multumim de idei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Activitatile cu plastelina si Soarele i-au incantat pe baietii mei. Multumim pt idei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi plac jocurile cu numere..o sa incercam si noi..f interesante

    RăspundețiȘtergere
  12. Servus fetelor. Cel mai mult admir relatia dintre voi doua si sunt fericita ca ma pot inspira din activitatiile voastre deosebite. Va urmarim de la inceput si primele activitati le-am facut mai mult eu decat Rares( baietelul meu de 4 ani) dar pe parcurs a inceput sa-si doreasca el sa facem ceva impreuna. Mi-au placut mult jocurile voastre cu numerele si tehnica cu manuta si acuarele. Multumim frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Toate activitatile ne-au tinut in pragul bucuriei...dar cel mai amuzant si mai distractiv a fost tema Anotimpurile,deoarece a dat mult amuzant, incredere ,culoare intr-un cuvint copilarie pictata chiar si in miinile micutilor...tot ce tine de pictura coloreaza sufletul baietelului meu

    RăspundețiȘtergere
  14. Curcubeul si pestele din buline mi-au placut foarte mult. As fi curioasa ce alte modele de martisoare mai pot fi facute cu cei mici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Activitățile care au la final un rezultat foarte colorat. Important este să existe culoare... :-)
    Idei despre cum se pot desena animalele, pe pași concreți. :-)
    Succes în continuare. Totul este deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac foarte mult colajele tale si mi-as dori mai multe recomandari de carte pentru micuti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mariana Dumitrescu11 februarie 2014, 00:07

    v-am descoperit de curand si mi-a placut activitatea cu coloratul pe numere,pentru ca mi se pare usor pentru copii si rezultatul este pe masura: desene frumoase ca rasplata pentru efortul lor :) http://lumeanoastracolorata.blogspot.ro/2014/02/jocuri-cu-numerele-de-la-1-la-100.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Fiecare articol este provocator și interesant, dar nouă ni s-a lipit de suflet cel despre corpul uman, finalizat cu o cărticică a Anei. Mi se pare tare sensibil și o amintire perfectă pentru mai târziu. Vom realiza și noi două cărticele, atât pentru băiețelul meu de 4 ani și jumătate, cât și pentru mica prințesă de 4 luni. Vă îmbrățișăm!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani frumosi de blogger!
    Plansele de plastilina mi-au placut tare mult, desi mi-e greu sa aleg doar o activitate... ce faceti voi e minunat.
    De-abia astept noile idei de primavara.
    Spor la treaba si multumesc!
    Florentina

    RăspundețiȘtergere
  20. e in jur de 4 dimineata, de aproximativ o jumatate de ora sunt pe blogul tau (ptr prima data), sunt fascinata de realizarile voastre, din pacate nu ma pot opri la ceva anume ptr ca toate sunt speciale! am pus, totusi un semn la pagina "prima lectie despre culori" ptr ca am de gand sa pun in practica metoda ta! in aparenta pare o creatie simpla, dar presupune multa munca! micuta Ana, foarte concentrata pe parcursul activitatii, si in final extrem de bucuroasa! asa da! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  21. pe viitor, mai multe decoruri cu animale!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mie mi-a placut postarea cu omuletii de zapada, pentru invatarea numerelor de la 1 la 10. Educativ si poate fi folosit cu succes si pentru copiii mai mici

    RăspundețiȘtergere
  23. Mi s-a parut foarte interesanta activitatea cu Jocuri cu numerele de la 1 la 100...http://lumeanoastracolorata.blogspot.ro/2014/02/jocuri-cu-numerele-de-la-1-la-100.html...o idee inovativa si amuzanta de a colora numerele pentru a dezvalui o imagine...as vrea si eu cateva fise,daca nu e cu suparare.
    Mi-ar placea sa citesc despre activitati in limba engleza,martisoare,felicitari hand-made de 1 Martie,de Paste,animalute hand-made,origami,fise de lucru cu mijloace de transport,forme de relief,activitati matematice,plante,animale etc.,experimente haioase.decoratiuni pt masa de Paste,Craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fisele se gasesc pentru a fi descarcate la postarea respeciva, daca nu a-ti reusit astept un mail la adresa ioanagp@gmail.com si le trimit.
      Multumim pentru sugestii vom incerca sa facem din fiecare cate ceva

      Ștergere
  24. La multi ani!! Toate sunt super .Am aplicat multe, urmeaza coloratul dupa numere. Sa vina primavara!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Fetita mea adora sa picteze. Eu incerc sa ii trezesc interesul pentru litere. Prin urmare, amandoua am gasit multe idei minunate pe blog. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi plac foarte mult ideile de vara. La multi ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu acum am văzut că nu m-am înscris la concurs:)
    Mie îmi plac toate articolele voastre ! Sunt minunate!
    La mulți anișori!

    RăspundețiȘtergere
  28. Toate activitatile sunt interesante ..ne place foarte mult jocul cu numere dar si soarele,curcubeul

    RăspundețiȘtergere
  29. Ioana, noua ne plac toate activitatile voastre, cele mai interesante mi se par cele cu colaj. Abia astept sa creasca Robert pentru a pune in aplicare :) Va pupa cu drag, Daniela si Robert!

    RăspundețiȘtergere
  30. Concursul s-a incheiat, va multumesc de participare si de sugestii.
    Revin la 9:30 cu extragerea castigatorului.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...