joi, 13 martie 2014

Fetite balerine din hartie

Saptamana trecuta am avut spectacol la cursul de dansuri la care Ana merge din toamna trecuta.
Am asteptat cu mari emotii pestacolul pentru ca nu am vazut-o niciodata cum danseaza, nu a avut voie sa ne arate acasa nimic, totul a fost un mare secret. Asta pana in ultima zi cand am stat acasa de la gradi si pentru a trece mai usor timpul am facut balerine din hartie. Initial am facut 4 balerine din doua foi A4 dar Ana mi-a explicat ca ele sunt sapte fetite si trebuie sapte balerine. A mai vrut si doi baietei dar oricum a fost mult de decupat la balerine si i-am spus ca nu avem cu ce sa imbracam baieteii si a renuntat.

Dupa ce am decupat toate cele sapte balerine am incercat sa le lipesc intr-o ghirlanda.

balerine din hartie

La fiecare balerina in parte Ana a colorat costumasul in culorii alese de ea, roz si galben iar eu i-am aratat cum sa le faca papuceii. Dupa ce a terminat toate balerinele de colorat a trecut la lipit fustite din hartie creponata.

balerine

Am instruit-o cum se taie hartia si cum se prinda rochita si am lasat-o sa lucreze singura.
 Pot sa spun ca s-a descurcat de minune pentru ca au iesit minunate fetitele balerine.
Pana s-au uscat fustitele am imbracat-o in costumasul ei de balerina si marele secret a fost dezvaluit.

balerine

A luat balerinele si mi-a arata cu ajutorul lor toti pasii si toata coregrafia. Am aflat cu cine danseaza, cate melodi are, ce trebuie sa faca, tot tot ! ( Ema sper ca nu te superi pe mine :)) )

balerine

balerine

Pestacolul a fost foarte frumos, nu a avut deloc emotii pe scena, nu a zambit dar si-a facut numarul si chiar a dat directive la restul fetitelor care nu prea se descurcau. A avut o bucata de dans in pereche cu finutul nostru Rares si s-au descurcat destul de bine. Toate cele sapte balerine si cei doi baietei au fost minunati, au distrat o sala intreaga cu stangacia lor de copii de patru ani si la sfarsit au primit o multime de aplauze.
Ana a primit chiar si un buchet de flori de la nasi si apoi o pizza bine meritata pentru efortul depus.

Va imbratisez cu drag, mamica Ioana si printesa Ana (4 ani si 7 luni)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...